Genel olarak şirketi uzun zamandır takip ederim ve Startup konusunda devamlı zirvede bir şirket kurucusunu vs. aynı şekilde takip ediyorum yakınen fakat ne olur olmaz ülkemizde ki olaylar malum o sebeple güven konusunda siz ne düşünüyorsunuz sormak istedim. Yapacağım Amerikan borsası yatırımı için önerir misiniz yüklü bir yatırım olacak o sebeple ? Daha önce yüklü işlemler için kullanan var mıdır ?