bana göre bu ülkenin düzelme ihtimali, kıvırmadan, eğip bükmeden belirteyim %0 yani düzelme ihtimali yok.
ben 40 yaşın altındayım ama daha şimdiden emekliliğimi planlamaya başladım normalde evlilik ve çoluk çocuk düşünmek lazım ama onlara sıra gelene kadar ev+araba alıp kendimi kurtarmanın daha faydalı olacağına inanıyorum. sürekli nüfus artış hızı yavaşlıyor, gençler evlenmiyor, nüfus yaşlanıyor vs. diyorlar bu konuda kendimi sorumlu da hissetmiyorum. benimle aynı yaşta olan arkadaşlarımın da kafasında evlenmek ve çocuk yapma düşüncesi bile yok. herkes gemisini yüzdürme derdinde. ev ve araba alıp, 35-40 sene sonrada kimseye muhtaç olmadan ölüp gitmenin planlarını yapıyoruz.