Merhaba arkadaşlar, bir küçük şahıs işletmesinde alacağım 7 bin tl gibi bir para var ve 4 aydır bu paramı şahıstan alamıyorum. Sürekli yok kirayı da ödeyemedim yok hesaplarıda ödeyemedim yok şöyle yok böyle kendi problemini benimkine yansıtarak benide erteliyor ve yok diye vermiyor. Şimdi diyebilirsiniz rakam birşey değil, peşinden gitmeye değmez gibicesinden. Fakat benimde bir süreçlerim bir işlerim bir ödemelerim var ve benimde ihtiyacım var. Çalışırken problem yoktu da ya da yoktu da neden yanında çalıştım, bulundum şimdi istemeye gelince alamıyorum.Üstelik sigortasız çalıştırıldım, dedi ki olmadı part-time gösteririz vesaire felan ama o da olmadı, tamam dedim problem yok dedim o dönem. En son bugün söyledim tekrar haftasonuna kadar göndermezsen pazartesi dosya açtıracağım diye.. Verebilirsin avukata sıkıntı yok demiş. Bende gerçekten uğraşmak istiyorum, dayanamıyorum artık. Ücret hep gönderilirken de tarafıma açıklamasıyla xx maaş diye atıyorlardı zaten.

Bilgisi olanlar veya avukatlar demek istediklerimi çok iyi anlıyordur benide anlıyorlardır. Ben bu konu hakkında ne yapabilirim, ne şekilde mahkemeye başvurabilirim. Ne açabilirim ne yapabilirim?