Her önüne gelene API ile iş yapmaya izin veren sağlayıcılar nedeniyle böyle merdiven altından beter işletmeler maalesef milletin zamanını çalıyor.. Tüketici Hakem Heyeti şahısların yaptığı bu ticari ahlaktan yoksunluğu kanıtlamış en azından resmi olarak.
Doğru söze ne denir ki.
Keyubuya 2018 yılında kayıt oldum, benim için eski marka kimliğini kaybetmiş bir işletme. Bir ton sorun yaşadım, çevrem de yaşadı. Çalıştığımız bir sitenin verileri silindi, gerekli kanıtları forumda paylaştık firmanın cevabı "biz silmedik, siz bizi karalıyorsunuz, artık sizinle görüşmeyeceğiz." benzeri bir mesajdı. Benim bireysel mağduriyetlerim bu boyuta ulaşmadı fakat yine fiyat, hız ve sürdürülebilirlik olarak da sorunluydu.
2 firma için kendilerinden sunucu aldım yönetimini sağlıyordum sadece uygun olsun diye önermiştim ama cebimden para vererek farklı yere geçirmek zorunda kaldım bende. Keşke bilseydim hiç bulaşmazdım ki artık kara listem var bağıra bağıra insanlarada bu listeyi her zaman dile getiriyorum. Karalama ise gitsin şikayet etsin bu firmacıklar.