Sorun araştırmak değil "Ben 2.5 TL bilmem Koskoca 25 para isterim" diyen kafaya olayı anlatmak.
Pos firmaları bu ara kafayı yemiş durumda zaten ama bu tip bir işleme vermezler
Ben olsam sitemi şöyle yapardım :
X kafe seninle anlaşır ve bir ürünü dükkana gizler ( Koltuğua, tabak altına vs.) Sponsor olarak sana ödeme yapar sen reklam yapıp müşteri çekersin. Hep sorun olmaz hem daha çok kazandırır.
Not: Sitede görseller yok ve çok amatör
Hocam görsellerden kastınız