Giderlerin hepsi işe başlangıç demirbaş giderleri olduğunu farkındasındır umarım.
Normal şaşıracak veya seni yıpratacak bir durum yok.
Maalesef devlet baba her yerden kesinti yaptığı için giriş maliyeti yüksek oluyor.
Ankara'dan Konya'ya ailesini taşıyan trendyol kurumsal firmalarından toplama işi yapan tanıdığım var adam o kadar memnun ki iyi ki Konya'ya gelmişim ve iyi ki bu işi yapıyorum çok memnunum diyor.
Kazanmaya başlayınca her şey yoluna girecek.
En azından gelir getirecek bir iş için borçlanıyorsun gönlün rahat olsun kazanç gelince rahatlayacaksın.