Kendi ülkesinde kendisine insan gibi davranılmadığı için başarılı olamıyor olabilir mi ? Yurtdışında herkes 'insan' gibi yaşıyor. Belki de gençler bu yüzden yurtdışına gitmek istiyordur ?
Merhaba, olabilir veya olmayadabilir. Şahsen ben sıfır bütçe ile başladım; tüm cihazlarımı, bilgisayarımı dahi KOSGEB desteği ile aldım ki muhalif birisiyim hiçbir siyasi ilişkim de bulunmuyor. Herhangi bir insanlık dışı bir muamele de görmedim. Ülkecek birçok hatamız olabilir fakat bunlar yine kendi hatalarımız, bize insan gibi davranılmadığını iddia ettiğiniz kişiler yine biziz.