İyiymiş. Bizde ya komple arama sonuçları gidiyor ya da sadece YouTube videoları geliyor. Özellikle Web'de oluyor mobil biraz daha sağlıklı gibi. Tam anlamıyla s**tı batırdılar yine, her zamanki gibi. Google öyle bir firma ki, 78 senedir daha sağlıklı bir iş yaptıklarını görmedim. Arama sonuçlarını daha faydalı hâle getirmek için güncelleme yapıyoruz dedikleri her seferde s*çıp batırıyorlar ve işi eskisinden daha beter hâle getiriyorlar.
İşin ilginçi güncelleme bittikten 2 hafta sonra başladı bu durum. Ne yaptılar anlamadım.