Gulerfaruk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyiymiş. Bizde ya komple arama sonuçları gidiyor ya da sadece YouTube videoları geliyor. Özellikle Web'de oluyor mobil biraz daha sağlıklı gibi. Tam anlamıyla s**tı batırdılar yine, her zamanki gibi. Google öyle bir firma ki, 7–8 senedir daha sağlıklı bir iş yaptıklarını görmedim. “Arama sonuçlarını daha faydalı hâle getirmek için güncelleme yapıyoruz” dedikleri her seferde s*çıp batırıyorlar ve işi eskisinden daha beter hâle getiriyorlar.
İşin ilginçi güncelleme bittikten 2 hafta sonra başladı bu durum. Ne yaptılar anlamadım.