Sayfayı yer yenilediğimde sitem 1. sıra ile 10. sıra arasında giidp geliyor
İyiymiş. Bizde ya komple arama sonuçları gidiyor ya da sadece YouTube videoları geliyor. Özellikle Web'de oluyor mobil biraz daha sağlıklı gibi. Tam anlamıyla s**tı batırdılar yine, her zamanki gibi. Google öyle bir firma ki, 78 senedir daha sağlıklı bir iş yaptıklarını görmedim. Arama sonuçlarını daha faydalı hâle getirmek için güncelleme yapıyoruz dedikleri her seferde s*çıp batırıyorlar ve işi eskisinden daha beter hâle getiriyorlar.