Artık r10'da hiç bir şey bulamıyorum gerçekten. R10 dışından 70 adet proxy - 0 scam score ile - us lokasyon olarak aylık 150 dolara almış bulunuyorum.
R10'dan gelen teklifler:
1. Teklif: 70 proxy - aylık 280 dolar
2. Teklif: 100 proxy - aylık 600 dolar.
Bu çılgınlık gerçekten, proxy satan insanlara da yazıyoruz cevap alamıyoruz nasıl bir hale geldi burası anlamak güç.