merhaba arkadaşlar 1 yıl önce yapıp yayına attığımız bir webview uygulama var ios tarafında sorun yok ancak android tarafında bazı cihazlarda ssl sorunu veriyor.güncelleme atmadan site tarafında çözülebilir bir sorunmudur?yoksa yeni versiyon atmak zorunda kalacakmıyız.muhtemelen keyler filan durmuyor