electroshoc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayır hocam almıyorum onu kabloluda alıyorum
wifi deyim 50mphs alıyorum en fazla
O halde reçeteniz: Tp-link deco x50 sizin ilacınız.

Bütçenize göre min 2, max 3 tane ile performansınızı kat ve kat arttırırsınız.

Fişe takılan küçük aletlere boşuna para harcamayın istediğiniz verimi alamazsınız.