Kendi içlerinde havale/eft sistemi kurmuşlar. Siz havale yaptıktan sonra yine o ekrandan ödeme bildiriminde bulununca onlara bildirim gidiyor. Herhangi bir kuruluşa bağlı değil. Bazı ödeme sistemlerinde otomatik çalışan versiyonu da var ama bu manuel kurulmuş.
En temizi diyebiliriz, kredi kartlarında veya banka kartlarında kredi kartı d*landırıcılığı yapılabiliyor. Burada hem bunun önüne geçiyorlar hem de aracı firmaya komisyon vermiyorlar.
Standart havale ödeme yöntemi sadece otomatik onaylanması adına geliştirilmiş bir sistem.
Bankalar para gelmiş mi/gelmemiş mi bunun apisini sunuyor mu?
Bilginiz bulunuyor mu?
Bu site İş Bankası kullanıyor.