Kendi içlerinde havale/eft sistemi kurmuşlar. Siz havale yaptıktan sonra yine o ekrandan ödeme bildiriminde bulununca onlara bildirim gidiyor. Herhangi bir kuruluşa bağlı değil. Bazı ödeme sistemlerinde otomatik çalışan versiyonu da var ama bu manuel kurulmuş.