Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hak olan elbet aşikar olur canınızı sıkmayın. dini doğru yaşamak endişeniz var ise en başta kendi kalbinizi ve aklınızı yoklayın. Allah'tan hidayet dileyin. hidayet verici odur.

https://www.youtube.com/shorts/NWR-nnAi_O4
Öncelikle bu adamın söylediklerinin kaynağını görmek isterim hocam, özellikle deizmi övdüğünü söylediği kitabı.. vahiy olmadan din olmaz diyen adam, nasıl deizmi övsün..