monarch20 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende de Arçelik 9000 serisi var 50 inç bende 60-65 inçe geçmek istiyorum aslında ses kalitesi de iyi değil bi kalite hissi vermiyor.. ( gerçi artık hiç bişey de kaliteli hissi yok )
Arçelik pek güven vermiyor sanırım önerdiğiniz lg ya da tcl 65p6k alacağım