Gudufum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu konsollara bi ısınamadım bilgisayar daha mantıklı geliyor illa kol mu lazım al kol bilgisayara bağla oyna. Ekranı da büyük al miss
Nedense bende aynı fikirdeyim hocam. Bilgisayar daha çok sarıyor beni bu konuda.