Roadhog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok orjinal lisans hocam direk codeden almıştım 2 3 aydır boştaydı site işleri bitirdik bi baktık patlamış

o zaman ilgili temanın açığını bulmuşlardır diye tahmin ediyorum hocam bi yerinden girmişleri belliki...