Normalde kendi telefon numaram ile kullanıyorum. Ama artık kullanmak istemiyorum. Sıfır temiz anonim olarak kullanabileceğim telegram kurmak istiyorum. Nasıl olur bilmiyorum ? hesap mı satılıyor yoksa telefon numarası mı?