Uykuyu düzeltin ve bu durumu düşünmeyin yatarken. Banada önceden olurdu ama yaşayan bilir iki dünya arasında kalıyorsun sanki ve geriyor. Bende bana gözüken kişiye ağır hakaretler etmiştim garip bir şekilde bir daha görmemiştim. Çok ağır sövmüştüm... Uyku da bitiyor her şey bunu da düşünmeyin asla vurun kafayı yatın. Dini bir boyutu da yok o dönem çok araştırmıştım fakat Allaha sığınmakta manevi olarak rahatlatabilir.