blaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
12 aylık diye satılan hesaplar artık düşmeye başladı. Sanırım artık saadece 1 aylık alınabiliyor. Çünkü hepsi öğrenci hesabı

Konuyla alakası ne hocam?
adam konuşunca pro ayardan fast ayarına geliyor demiş.