kezzapks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuya domain ismini yanlış yazmışsınız hocam, evet ekran görüntüsündeki domain dolu.
Peki hocam acaba sizin fikriniz nedir, sizce hangi isimden ilerlemek daha iyi olacaktır?