sarierdnc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Direkt photoshop'u açıyor hocam. Ayar ekranına getirmiyor. Ki zaten sıfırdan kurdum, Adobe CC ile.
Yöneciti olarak çalıştırmayı denediniz mi ? Crackli mi