ahmetoyuncu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1m tl kaybettim hocam tövbe oraya burnumu sokarsam holo eos luna lunc ve btt doge ve shiba gibi coinleri millet bilmiyorken aldım yine fazla para hırsı 1m kaybettirdi. YTD değildir.

Ünide bile yine yemeyip içmeyip mexc gateio ve binance paribu her alanda vardım ve hepsini çekip luna ya attım ve luna düştü millet battı dedim ben atim toparlanır ne kazandıysam az düştü korktum dedim sakin olim sonra da uyudum o an kalktım bir baktım hesapta kuruş kalmış. komple komple erimiş. yani yüzbinlerce tl param kuruşa dönmüştü.


o gündür girmiyorum kriptoya ve gümüş ise popüler oldu gaza geldim die aldım. Herkes kazanç konusu açıyordu. Kısmet değilmiş nasip diyelim..

Ama yeseydim veya giyinseydim daha iyidi İçerde kilitledi kalsın artık köşede tutuk başı bakalım.
şuan kriptodakiler spotta paraları eridi bende aynı şekilde paramızın eski yerine gelmesi için 5x felan lazım en az sana tavsiyem eğer zararın varsa ve kafan ordaysa sat atma git günlük faize at kafan rahat gümüş 70tl olmuştu girmeye korktum siz 160tlden iyi girmişsiniz