Aynısını çoğu kez yaşadım 😁 karabasan değil psikolojik olarak yıprandığınız zamanlarda oluyor. Sinir sisteminiz ananormal bir durum algıladığı için beyine sinyal yolluyor beyinde kendini korumaya alıyor. bu konu hakkında bir yazı okumuştum ama şimdi aklıma gelmedi yani durumun büyü ile alakası yok sinir sisteminiz normal olmayan bir duruma tepki veriyor.