Bendede eskiden çok oluyordu. Genelde sebebi uyku düzeni ve dijital PC,telefon vs de aşırı vakit geçirmek.
İlk geldiğinde sövüp küfrediyorum sonra baktım olmuyo hemen dua ediyorum😆
Belirtileri aynı göz açık herşeyi görüyorsun ama konuşup kimildayamiyorsun.
Bazen yine olduğu oluyor ama korkmuyorum artik