Hesaplar kalitesiz demek ki, size tavsiyem r10 da hesap satıcılardan alınmayan hesaplarla oluşturun ben 1 yıldır aynı hesabı kullanıyorum , r10 da hesap satan arkadaşlar 1 levhayı 100 den fazla hesapta kullanıyor o yüzden hesaplar çöp oluyor.