Altın TL mizi çürüttü herşeyi çürüttü çürütüyor bu yükselişin kötü sonuçlarını kısa zamanda göreceğiz herşeye yansıyacak piyasa zaten durgun gidişat iyi değil.. 1 kg bozdum 4500 den ( 4 milyon 500 ) aldım.. oldu sana 8 milyon 5 ayda - 3 milyon 500 bin tarihte görülmemiş yükseliş hiç hayra alamet değil ne yapacağız bilmiyorum kaçtı tren elimizdeki TL de çürüdü değersizin değersizi oldu altın karşısında.. kardan zararım beni bunalıma soktu özetle😊
Hocam şu anlamda iyi oluyor. Piyasada TL veya Doviz cinsinden borcu olan birisi. Altın ile ödeme yapmak istese çok karlı bir iş yapıyor. Fakat şöyle de sorun var. Sattığı altının yerini nasıl dolduracak ?