MakayWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/dijital-platform...ile-grubu.html buyrun hocam 1 kişilik yerimiz kaldı.
Katılmak isterseniz özelden iletişim numaranızı da gönderin lütfen.
Hocam konunu görmüştüm fakat konunda TV üyelik verilmiyor denilmiş o nedenle yazmadım sana bana Tv'de üyelik gerekiyor