Merhaba arkadaşlar. Focusrite Scarlett 2i2 Gen 4 ses kartını mac bilgisayarıma bağladım, usb c dönüştürücüsüyle. Başta her şey tamam gibi göründü uzun süre yeşil yandı. Ancak daha sonra durum değişti. Ses kartı üzerindeki usb işareti kırmızı ışık yanıp sönüyor. Farklı portlarda denedim yine sonuç değişmedi. Yeterince güç alamıyor sanırım. Benzer sorunla karşılaşan var mı çözümü nedir?