Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 aydır felan kasa arıyorsun sanırım dostum. Attığın sistem pahalı. O paraya Ultra 5 işlemcili olanı var.
Aynen dostum sürekli konu açıyorum r10dan biriside çarpmaya kalktı onun için 2 .el sisteme sıcak bakmıyorum