Merhaba hocam, evet AI artık tarihi eser. Ama tasarımı ben yapmadım kurumdan bu şekilde geldi. Eskiden Figma, XD olmadan önce 'pixel perfect' yokmuydu. FrontEnd ciler ne iş yapıyordu? PS to HTML, AI to HTML yapmıyor muyduk? Bakma backend olduğuma full stack çalışıyorum ben. Ve PS ,AI to HTML bir çok kez yaptım. Biraz deneyim biraz matematik gerekiyor evet ama gayet mümkün.
Ve bu kurumla sürekli AI to HTML çalışıyorum figma'ya ikna edemedim. Onlarca işini yaptım ve evet okadar takıntılılar ki yan yana koyup 1px oynama bile olsa revize istiyorlar. Ve sonuç olarak birebir aynısı 'pixel perfect' oluyor.
Şuan iş yoğunluğu sebebiyle birisini arıyorum.
En son AI to Elementor yaptım bu kuruma o bile mümkün

Şuan laravel ile geliştiriyorum BackEnd'i ondan HTML&CSS&JS lazım
hocam eski full stack'çilerden kim kalmış