EquesGFX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam senin yazdıkların:
"Tasarım birebir aynı olana kadar ödeme yapılmayacaktır." "Zamanında teslim edilmezse para ödenmeyecektir."
"Birebir aynı" kararını kim veriyor? Sen. Yani beğenmezsen vermeyeceksin.
Ortada bir ödeme güvencesi yok. Sen "düzgün yapana neden vermeyeyim" diyorsun ama düzgün yapıp parasını alamayan freelancerlar mezarlığı dolu bu ülkede.
%50 peşin sektör standardı. Bu güvensizlik değil, profesyonellik. Sen de müşterinden peşin alıyorsan bunu anlarsın.
"Birebir aynı" karar verilecek bir şey değil. Tasarım fronend'e dökülecek. Olması gereken şey zaten tasarımın birebir dökülmesi. Ne demek: boşluklar aynı olmalı renkler aynı olmalı. Tasarımda 30px boşluk varken sen 60px boşluk verirsen tasarım bozulur. Olması gereken şeyi istemek suç değil. Kararda verilecek bir şey değil. Tasarımla yapılan işi yan yana koyarsın aynı mı değil mi görürsün. Bu bir tasarım işi değil, beğenmek yada beğenmemek diye bir şey olamaz. Onaylanmış tasarım HTML'e dökülecek.