Yatarken abdest alıp ayetel kürsi okuyorsun, zihnin senin korunduğuna inanıyor rahatlıyorsun. Belkide gerçekten korunuyorsun, bilemiyoruz. Yani bilmediğimiz çok şey var. Bazen kabullenmek huzur getirir
ortodoksum , ben neyi okursam geçer? var mı ortak bir ritüel?