Hocam senin yazdıkların:
"Tasarım birebir aynı olana kadar ödeme yapılmayacaktır." "Zamanında teslim edilmezse para ödenmeyecektir."
"Birebir aynı" kararını kim veriyor? Sen. Yani beğenmezsen vermeyeceksin.
Ortada bir ödeme güvencesi yok. Sen "düzgün yapana neden vermeyeyim" diyorsun ama düzgün yapıp parasını alamayan freelancerlar mezarlığı dolu bu ülkede.
%50 peşin sektör standardı. Bu güvensizlik değil, profesyonellik. Sen de müşterinden peşin alıyorsan bunu anlarsın.