EquesGFX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam, "ödeme iş bitince, beğenmezsem vermem, yetişmezse de vermem" yazmışsın. Bu iş ilanı değil, bedava çalışacak gönüllü arıyorsun. Piyasada ağzı yananların çoğu tam da bu kafayla yanıyor. Freelancer kölen değil, iş ortağın. %50 peşin sektör standardı, "güvenmiyorum" diyorsan sen de güvenilmiyorsun demektir. Bol şans.
Nerede beğenmezsem vermem yazıyor? Tasarım belli yapılacak iş belli süresi belli. İşini hakkıyla yapan birsine neden ödeme yapmıyım. Ben iş ortağı aramıyorum işimi düzgün yapacak birisini arıyorum.