Hocam, "ödeme iş bitince, beğenmezsem vermem, yetişmezse de vermem" yazmışsın. Bu iş ilanı değil, bedava çalışacak gönüllü arıyorsun. Piyasada ağzı yananların çoğu tam da bu kafayla yanıyor. Freelancer kölen değil, iş ortağın. %50 peşin sektör standardı, "güvenmiyorum" diyorsan sen de güvenilmiyorsun demektir. Bol şans.