Birşey de ben ekleyeyim. Maliyeti biraz olsun düşürmek istiyorsanız açılışı e devletten kendiniz verebiliyorsunuz. Ama sonrasinda kesinlikle vakit kaybetmeden mali musavirle anlaşmanız gerekiyor. Kendiniz acarsaniz mali müşavire açılış ücreti ödemezsiniz