Hocam bende kelimeleri düzelteyim, şahıs şirketi diye bir şey olmaz, şahıs işletmesi açacaksınız ve bu size ticari hesap açmak için fazla fazla yeterli, ancak kendiniz açma şansınız ve yasal hakkınız yok, bir mali müşavir ile sözleşme yapmadan defterinizi tutup beyannamelerinizi veremezsiniz (emekli 31 yıllık mali müşavirim) başka bilgi arayıp kafanızı karıştırmayın. Ayrıca hani sadece 1 ticari hesap açacaksınız diye bile açıyor olsanız bu işler maliyetlidir. Demek istediğim ay da 300-500 TL 3000-5000 TL kazanacaksanız bence hiç bulaşmayın hepsi vergi ve muhasebeciye gider bu kısımları da yani maliyetleride hesaplayın lütfen. Ancak bunu ne kadar tutar vs diye bizlere sormayın, onunda muhatabı aktif bir mali müşavir. Hayırlı olsun