hocam ben kışın bi yöntemim var abartı şekilde bol giyiyorum sıkı giyiyorum biliyorum iyi giymezsem hastalanacagimi en son 2 yıl önce kışın hasta olmuştum ondan beridir kışları veya normal hastalanmadım sigara kullanıyorum bende böyle sorun yok