BHE Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kozalakpekmezi içiyorum ben bogazımda gıcık oldugu zaman biraz iyi geliyor araştırabilirsin istersen ama biraz acı
Sigara kullanan birisi olarak ( kurtulmak dileğiyle )
Kesinlikle katılıyorum size hocam , çam kozalağı çok iyi geliyor bana ,

Ayrıca ciddi bir salgın var , geniz akıntısını ayrıca sinüzit tetikler , soğuktan iyi korunun ayrıca alnınız soğuk kalmasın , almasın , duştan sonra özellikle saçlarınızın diplerini kurutmanızı öneririm.
Deniz şehrinde oturuyorsanız denize girin bol bol burnunuza deniz suyu çekin , En kötü ihtimalle iyotlu su ile gargara yapın .