Düzenli uyku diyorlar da, Akşam 12'de yatıp 5:45'de kalkıyorum. Haftasonu ise gece 4'de sabah 11'de kalktığım da oluyor.
Karabasan olayına zamanında çok yaşardım. Yattığım yeri bildiğim için bir kaç sn boğazımı sıktığını hisseder. Ensemdeki soğuk hissini hissettikten sonra kalkmaya çalışır. Rüya içinde 5 sn'de kalkardım. Rüya'da olduğunu düşünmeye bak ve tepki vermeye çalış bir süre sonra düzelirsin.