Bir kargom istanbul a 1 haftada gitti. 2 defa müşteri hizmetlerini arayarak başardım onuda. Bir daha hayatta bulaşmam. Aras kargodan sonuna kadar memnunum hafta sonuna denk gelmediği sürece ertesi gün teslim ediliyor.