Oyun oynayacaksanız 144hz tam verim dünya üzerindeki her oyundan alırsınız ama 4050 kullanan 144hz kullanıcısı olarak söylüyorum keşke 240hz olsa monitörüm gözüm alıştıktan sonra yetmemeye başladı.
Hocam gerekirse sonrasında yüksek hz değerine sahip ekstra bir monitör alabilirim. Bunu o şekilde çözebilirim. Zaten öyle aşırı oyun oynayan birisi değilim. Oyun dediysem Knight Online oynarım sanırım

144hz ile bu fiyat eder mi yine de sizce? Bu 144hz / 240hz muhabbetini cihazı araştırırken gördüm. TR ürünlerinde 144hz, yurtdışı ürünlerinde 240hz olduğunu okudum. Adamın ilanında da yurtdışı ürünü olduğunu okudum.