Konu
Kimi 2.5 çıkmış
28-01-2026, 17:52:34
#1
Nordlig
Kodlama konusunda baya yol almışlar gibi deneyen varmı nasıldır ?
https://www.kimi.com/blog/kimi-k2-5.html