Aslında kelepçe gibi bişey yapılsa bile işe yarar yandan saracak şekilde yani alttaki barça sıkıştırıyordu zaten
Ben bunu elimle bastırınca düzgün çalışıyor Birbirine geçmeli yada çevirerek sıkıştırmalı bir mekanizma da işimizi görür ama tek sıkıntı V şeklinde biraz ona uygun bişey olması lazım