bilalern10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba izmirde bir adet icra dosyam var banka tarafından açılmış. Ben bu dosyayı 21 ocakta ödedim ve harçlarına kadar herşeyi yatırdım fakat dosya halen açık. Uyapda avukatta dilekçe yazmış olmasına rağmen kapanmamış. Adalet sarayına ulaşamıyorum. Sizce ne yapmam gerekiyor?
e imzan varsa uyap vatandaştan yaz dilekçe gönder, yoksa yine uyap vatandaştan cumhuriyet baş savcılığına e imzasız gönderebiliyorsun.
Mesela cumhuriyet baş savcılığı aracılığı ile istanbul 12. icra dairesine diye yazabilirsin yada mahkeme adını öğren
Katibe ulaşıp direkt ondan bilgi al adliyeyi ararsan bağlıyorlar
Eğer bankanın avukatı ismi varsa barodan öğren iletişim numarasını adını internete yazsan çıkar belki oradan sorup öğrenebilirsin belki o bilir .
En kestirme yol git adliyeye katibi bul sor