Merhaba izmirde bir adet icra dosyam var banka tarafından açılmış. Ben bu dosyayı 21 ocakta ödedim ve harçlarına kadar herşeyi yatırdım fakat dosya halen açık. Uyapda avukatta dilekçe yazmış olmasına rağmen kapanmamış. Adalet sarayına ulaşamıyorum. Sizce ne yapmam gerekiyor?