_Forbidden_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Profil resmi hariç gayet güzel olmuş.
resim çekmeyi seven bi insan değilim ayda yılda 1 resim çekerim onu 1 yıl pp olarak kulanırım