Direkt GoLogin denedim. Hazır fingerprint tarayıcı sistemi var. İpler de temiz. İşimi öyle gördüm. Tek yerden düzenli oluyor ipler sağlam. Tavsiye istersen bunu diyebilirim 😊 dediklerini araştırdım İproyal pahalı gelmişti. 911 e hiç bakmadım.
Ayrıca proxy kurduktan sonra :
https://pixelscan.net/fingerprint-check kontrol etmeyi unutma. Sızıntı olmasın.
Bu değerli tecrübenizi paylaştığınız için teşekkür ederim hocam. Bana ve bu konuyu okuyacak arkadaşlara bir fikir, bir yön göstermiş oldunuz. İşiniz rast gelsin, İnşallah.